2008-01-12

Je viens de trouver ça sur le blog de mon amie qui est déménagé à Val D'or.

[...]Some photos are a bit superfluous, Gab and I used to take pictures ofeverything, all the time. We used to try to catch each other off guard with thecamera. I have a photos of her Kenny doll. They're kinda dumb, but I can'treally bring myself to chuck them. We took a bunch of photos of ourselves one evening, that was when we came up with our plan to get married so that thegovernment would pay for our schooling, and we were going to use every penny wewere given to pay for our university (she ended up never going) and eat onlyKraft Dinner. We ate Kraft Dinner that night and pretended to propose to eachother and took a bunch of pictures of the whole affair.[...]

Wow, j'avais complètement oublié cette soirée-là...et maintenant qu'elle me l'a rappelé, je me souviens de tous les moindres détails...C'était lorsque nous étions en secondaire 5...et nous avions convaincu sa mère de prendre les photos de notre wannabee-demande en mariage !

Elle m'a donné le goût de faire le ménage dans mes photos...et m'a rappelé comment c'étais si simple, être au secondaire.

Je m'ennuie de ces soirées, ou nous fesions tous à part quelque chose de sérieux. Lorsque nous passions nos fins de semaines à vedger aux Promenades, ou en voiture avec Julie et Éric à faire le tour de la ville et à spinner grâce au frein à main dans le stationnement en gravelle de CÉGEP.C'est pout toutes ces petites raisons que je m'ennuie fachement d'elle, maudit !

1 commentaire:

Anonyme a dit...

[B]NZBsRus.com[/B]
Escape Sluggish Downloads Using NZB Downloads You Can Easily Find HD Movies, Console Games, MP3s, Applications and Download Them @ Fast Rates

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Usenet Search[/B][/URL]